My VOIP

კორპორატიული SMS / მასობრივი შეტყობინებების

SMS-ის მასობრივი გაგზავნა, რა ფუნქცია აქვს მას?

SMS შეტყობინებების გაგზავნა მომხმარებლებთან დასაკავშირებლად და მათთან თქვენი კომპანიის ურთიერთობის გასავითარებლად მარტივი გზაა. იქნება ეს შეხსენება, შეტყობინება თუ რაიმე სახის აქცია, ყველა ბიზნესს სჭირდება ეფექტური გზა მომხმარებლებისთვის შეტყობინებების გადასაცემად.

Μάθε περισσότερα

მასობრივი SMS-ის ტიპები

მიუხედავად იმისა, რომ ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგი ადამიანებთან მისასვლელად ერთ-ერთ ყველაზე ნაცნობ გზად ითვლება, ფაქტია, რომ ელექტრონული ფოსტის მხოლოდ მცირე პროცენტი იკითხება რეალურად. იგივე შეზღუდვა ვრცელდება SMS მარკეტინგზეც, მაგრამ რადგან SMS პირდაპირ იმ მოწყობილობაზე მოდის, რომელზეც ადამიანები არიან შეერთებული და გასახსნელად და წასაკითხად ინტერნეტთან კავშირი არ არის საჭირო, ის SMS-ს ინფორმაციის გადაცემის ყველაზე ეფექტურ საშუალებად აქცევს. ასევე, ის ფაქტი, რომ SMS-ების 98 % იხსნება და იკითხება, ადასტურებს, რომ კომუნიკაციის ეს ტიპი საუკეთესოა, თუ გსურთ მომხმარებლების თქვენს ბიზნესში მოზიდვა.

SMS-ის ელექტრონული ფოსტით გაგზავნის უპირატესობები

SMS
Email
პროცედურა
SMS შეტყობინებების შექმნა და გაგზავნა განსაკუთრებით მარტივია, რადგან მარტივი ტექსტური კომპოზიციით შეგიძლიათ მისი გაგზავნა თქვენი მომხმარებლების მთელ სიაზე ერთი დაწკაპუნებით.
ღირებულება
გაგზავნის ღირებულება კვლავ ძალიან დაბალია, 0,0305 ევრო/SMS-ზე, ელფოსტასთან შედარებით.
რესურსები, რომელთა გამოყოფაც დაგჭირდებათ შესაბამისი პარტნიორებისგან ელ.ფოსტის მარკეტინგის სერვისებით სარგებლობისთვის, თვეში მინიმუმ სამნიშნა ოდენობით უნდა იყოს გათვლილი.
მომხმარებლის გახსნის მაჩვენებელი
მერყეობს 98 %-დან
პასუხის გაცემის მაჩვენებელი
მერყეობს 45 %-დან
როგორც წესი, არ აღემატება 7 %-ს
კითხვის სიჩქარე
მომხმარებლები მომენტალურად იღებენ შეტყობინებებს მობილურზე. 4 დან 5 შემთხვევაში, SMS შეტყობინება მყისიერად იხსნება
წერილის წაკითხვის სიჩქარე პირდაპირ დამოკიდებულია იმაზე, თუ რამდენად ხშირად სტუმრობს მომხმარებელი ფოსტას და რამდენი გამოწერა აქვს მას საფოსტო სიებში. რაც უფრო მეტი გამოწერაა, მით უფრო მეტია შანსი, რომ შეტყობინება შემოსულებში დაიკარგოს.
საიმედოობა
SMS შეტყობინება პირდაპირ მომხმარებლის ტელეფონზე იგზავნება და არ შეიძლება სპამში მოხვდეს.
ელფოსტა, იგნორირების მაღალი ალბათობის გარდა, დიდი ალბათობით, სპამის საქაღალდეში მოხვდება.